28 maj 2013

Överraskning, födelsedagsfirande och hissåkning.

Tänkte att vi skulle spana lite på vad jag gjorde i förra fredagen. Karolina, Rude och Martin fyllde alla år förrförra veckan och hade därför grillning på Rudes innergård (igen). Jag hade sedan länge tillbaka redan bokat tågresa upp med ankomst Stockholm rätt sent på kvällen. Tyvärr skulle ju detta innebära att jag skulle missa hela tillställningen och det var ju förstås stor sorg. Men lurig och överraskig som jag är så köpte jag en sista minuten samma dag och tågade upp i smyg så att jag hann vara med från början till slut :)

Jag började med att överraska Johan som också trodde att jag skulle komma sent. Blev lite fail dock för jag ringde när jag hade tjugo minuter kvar på tåget och tänkte ställa lite ledande frågor men då ropade konduktören ut att vi strax närmade oss Södertälje. Dålig överraskning med andra ord. Men vi kunde äta lunch tillsammans på Shanti så det blev bra ändå!

Här är mitt favvofödelsedagsbarn! Hon blev jätteöverraskad!

Jag fick ett glas Törley och Törley leder tydligen till nå jävulsk baksmälla fick jag senare erfara.

Här är Jocke som frågar ut om kolatillverkning.

Olivia var där.

Och Fia! Mamsen farlig på stan.

Stella med vin i högsta hugg.

Sebastian var glad.

Och Rude var superglad!

Och Martin spanade in såpbubbleblåsningen.

Sara och Arvid instagrammade eller gjorde nåt annat mobiligt.

Av någon antagligen alldeles logisk förklaring så spenderade jag och Sebastian tid med att åka upp och ner i hissen en stund. Det var jättekul.

Men sen var det slut på det roliga.

När det blev mörkt så var det dags att gå till Aarts precis bredvid Rudes port. Fia tog en trehjuling dit.

Fina Fia.

Karolina var lite fundersam till min fotografering. 

Stella var ännu mer fundersam till det hela.

Sen var det liksom dans, prat, öl, häng, kramar och massa sånt kul resten av kvällen.

Mycket bra fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!