10 apr. 2011

Tionde bilden: En bild på din favoritplats.

Den här var svår faktiskt, men det här är nog ändå min favoritplats. Fotot föreställer min säng i min lägenhet i Stockholm, vilken jag inte har sovit i sedan augusti förra året. Sängen är bred, skön som fan, fylld med kuddar och täcke och så har den utsikt mot lägenhetens enda fönstrer. På somrarna brukar jag sova med öppet fönster så att jag kan höra tystnaden i natten, känna brisen komma in i lägenheten, doften av sommarnatt och njuta av den visuella skönhet som utformar sig utanför fönstret i form av ett enormt träd.

2 kommentarer:

  1. Sjukt skön!

    Hade jag bott kvar längre hade det blivit min favoritplats också! Dock något labila ben på sängen.

    SvaraRadera
  2. Tobbe! Haha, jag har bytt dem, fick en del klagomål från efterträdande hyresgäster :)

    SvaraRadera

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!