22 apr. 2011

Tjugoandra bilden: En bild på en tid du saknar.

Jag hittade ingen bild från den tid jag saknar, men Elena är med i den tiden. Den tid jag saknar är den hyfsat bekymmersfria mellanstadietiden. Mitt liv kretsade då kring pluget, spela fotboll, skratta så tårarna sprutade på skolluncherna och så lekte vi faktiskt fortfarande, jag och mina vänner. Vi rusade hem till Elena efter skolan för att spela The Sims. Man fick turas om att hålla datamusen. Och så cyklade vi mycket när det var cykelväder. Vi lekte att våra cyklar var hästar och så hade vi en manege för cyklarna på min vändplan.

Den tiden saknar jag. Bekymmerslöst, leksamt och jävligt kul. Precis så som jag och Elena känner på bilden ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!