13 apr. 2011

Tolfte bilden: En bild på din vardag.

Tolfte bilden blir ju givetvis flera bilder. Jag anser att flera bilder visar bättre än en bild av hur min vardag kan se ut. Allt genom mobilkameran, därav den lite sämre kvalitén.

 Here we go.

07:00 Går upp efter en ganska dålig natts sömn, har svårt att slappna av på natten. Stiff tjej som jag är.


08:00 Sitter på bussen på väg till jobbet/praktiken.


09:00 Befinner mig vid mitt skrivbord på byrån och fixar och trixar med diverse saker.


10:00 Sträcker på benen lite och hälsar på Karolina i receptionen.


12:00 Går på lunch och spanar in den här fantastiskt snygga moppen. 


13:00 Tillbaka till skrivbordet igen och äter sushi – gott!


14:00 Jobbar vidare. Här är mitt tangentbord, ritpenna och ritplatta.


15:00 Jobbar ännu mera. Här är en illustration jag gjort. Det är meningen att hon ska äta äpplet, men jag vet inte om det framgår.


16:00 Ger mig ut på äventyr, har fått i uppgift att hitta utländska mattidningar!


17:00 Hamnar på Paper Cut på Krukmakargatan på Söder och blir FRÄLST. Vilken butik! Hur mycket tidningar som helst, massa snygga böcker och Pinguin-koppar. Blir återbesök snarast.


18:00 Drar hemåt. Undrar hur många gånger jag åkt över den här bron...


19:00 Hemma och jobbar mera, fast nu på privata projekt. Och härifrån rörde jag mig en meter åt vänster efter några timmar rakt ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!