30 maj 2011

Ursäkt eller bortförklaring.

Jag är väl medveten om att jag har försummat denna blogg. Uppdateringarna har inte varit kontinuerliga och engagemanget har inte brunnit igenom. Vilket är förstås väldigt synd. Men jag har mina ursäkter (eller bortförklaringar, beror på hur upprörd man som besökare är över läget). Till exempel så har det varit sista etappen i skolan, jag delar internet med min inneboende, jag har inte haft några foton att visa upp (!) och jag har flängt och farit mellan Göteborg och Stockholm. Och sen drabbas jag lätt av dålig självdisciplin.

Men nu hörrni, nu blir det andra bullar. Nu ska det bli kontinuitet, matporr och annan bildlig fröjd! Hoppas ni har överseende med mitt försummande och hänger med ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!