13 mars 2012

Utställningen!

För  er som inte kunde komma på min utställning som jag hade för ett tag sen så kan jag meddela att det såg ut ungefär såhär:

Mina foton som föreställde olika porträtt stod såhär:
 


Och min matporr var upphängd såhär:
 



 Sen kom det en massa folk! Jag var jättejättenervös men det släppte lite när jag hetsåt chips. Såhär såg det ut i det rum jag ställde ut. Två tappra själar till vänner som visade sitt stöd. Tack.



Och såhär såg det ut ute i det andra rummet där de andra ställde ut. Antar att det är såhär det ser ut när man börjar ifrågasätta vad det är man håller på med.
Men vad gör det att det andra rummet var smockfullt och mitt var sorgligt ofyllt när jag fick tre foton sålda! De här klubbades iväg:


Sjukt kul att få sina alster sålda! Måste även tacka köparna, mamma, mormor och arbetskamrater, för er köpvilja :)

. . . . .


I had a photo exhibition a while ago and it kind if looked like this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!