28 jan. 2013

Flygplan, häng och mat.

I fredags skulle jag åka upp till Stockholm igen. Den här gången skulle jag ta flyget! Vet dock inte riktigt vad som skedde men jag MISSADE planet. Så jävla pinsamt. Fick köpa en ny biljett.
 
 Väl uppe i huvudstaden så gick jag promenad med den här långe mannen.

Sen for vi ner till Trosa och fikade på Marsipangården. På Marsipangården spelar de gammal jazz, serverar drycken i porslin från Rörstrand och det finns väldigt mycket choklad att välja mellan.

 Jag drack det här. Gu. Så. Gott.

 Sen promenerade vi hem hit!

Efter häng i Trosa så åkte vi upp till stan igen, det var nämligen dags för mig att flyga ner till Göteborg igen. Fast utan att missa flyget dårå.

 
Vi tänkte att söndagsmiddagen skulle förtäras på restaurang, på Taverna Brillo för att vara exakt.

 Fin man.

Vi tog sill båda två. Det var gott men lite misslyckat med alla benen som fastnade i munnen och halsen och gud vet var.

 Päran var däremot jättegod!

För att inte tala om efterrätten! Svinigt god var den.

Och det var den helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!