7 jan. 2013

Första dagarna i den nya staden.


Börjar med att anlända till Göteborg i fredags kväll. Uppdukat står detta. HUR glad och välkommen känner man sig inte?


 Sover tungt i soffan och blir så himla glad när jag spanar på blombuketten på vardagsrumsbordet.

Spanar ut på typiskt Göteborgs-väder – grått och regn i luften.
 
 Spanar in den snyggt dekorerade väggen ovanför min bädd.

 Och så var det ju faktiskt lördag! Så jag och Karin (som jag bor hos) bestämde oss för att gå ut. Såhär såg jag ut.


 Och såhär såg Karin ut. daYm.

Sen blev det måndag! Det vill säga idag. Och alltså första skoldagen. Såhär såg jag ut. Minuten efter fick jag kubba järnet till vagnen eftersom jag var lite sen. Klantigt!

Sen kom jag hem och hängde och gjorde bovetepannkakor åt mina husvärdar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!