5 feb. 2013

Sol, isflak och fika.

Ber om ursäkt för frånvaro här. Har haft besök, fått flytta in i lägenheten (!!!!!!111ett) och har blivit så jävla trött. Alltså sömnigt trött. Vill bara sova, inte vara i skolan och vara kreativ. Må det gå över snarast. 

Såhär såg några av de sista dagarna ut i januari:


 Solen visar sig och lyser fint på mindre fin rök när jag hasar mig iväg till skolan.

 Solen lyser in i klassrummet och värmer på kinden lite, får små lycklighetskänslor på grund av detta.


 Solen lyser även på eftermiddagen när jag åker tillbaka till "fastlandet". Notera även att det ej är mörkt som satan när jag åker från skolan!



 En dag fikar jag med fina Emmi som jag inte sett på evigheter. På riktigt evigheter. Jag tar världens största varma choklad med grädde. I skrivande stund inser jag att det har blivit en del varma choklader med massa grädde de senaste dagarna... Detta samtidigt som jag gör paus i träningen eftersom jag är förkyld (igen??). Hm... inte bra ekvation.


Kommer hem en kväll och mamma Karin och pappa Martin har middagsgäster som ska gifta sig snart så det diskuteras bröllop och inbjudningar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!