9 maj 2013

Avfärd!

Idag är det dags igen! Jag ska ut och fara! Gör hon något annat än att flänga och fara undrar ni? Jarå. Det är bara roligare att berätta när jag flänger än när jag sitter och pillar i en keynote.

Medpackat är bland annat världens bästa stickade tröja som jag fått i gåva, handkräm, handväska, solglajjer (hoppas på sol men det ska typ regna), telefonen, klocka OCH BLÅBÄR. Kostar 15 kr på mitt ICA!

Var ska jag då fara undrar ni? Ledtråd: tänk på en av de mer otippade städerna att åka till – exakt! Mariestad! Ska bo på stadshotellet, äta hotellfrukost och "göra stan". Är oerhört pepp. Tar ju med kameran givetvis men den kunde jag ju inte plåta eftersom det var den jag plåta med...! Meta fast ändå inte. Hursom, ha en jättefin ledig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!