12 juni 2013

Lovdags.

Nu är det sommarlov! Igår var min sista skoldag för den här terminen. Helt sjukt. En hel termin har jag klarat av. Fick dessutom VG på tentan som jag hade sån grav ångest över. Bra jobbat mig själv! Idag är jag rätt bakis på grund av diverse alkoholintag på gårkvällens avslutningsfest. 

Kommer kännas ytterst knäppt att inte få träffa klassisarna varje dag. Desto roligare när vi ses i augusti kanske. I morgon drar jag upp till Stockholm för att slipa bort västkustska dialekten (närå, skojja bah). Men jag drar upp i morgon! Så nästa uppdatering på bloggiz är från huvudstaden. Tills dess – NU ÄR DET SOMMARLOV/ARBETSLÖSHET!!


Yesterday was my last day of the first semester. I also got good grades on my exam! Today I'm hungover because of the exam party yesterday and tomorrow I'll go to Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!