10 sep. 2013

Kasta ankar!

Denna vecka är en så kallad fasiken-vad-jag-släpar-efter-med-typ-allt–veckan. Vi har börjat med en stört rolig kurs i skolan vilket är reklamfilm! Har ju en enorm pepp på filmmakande så det ska bli skitkul. I helgen var jag på födelsedagsfest för mannen här ovan. Temat på festen var Havet vilket man kan se här på värden och värdinnans utstyrsel. Alla gäster hade kommit på väldigt innovativa lösningar på detta tema så bildkavalkad utlovas men först måste jag redigera allt...! Har även en drös porträttbilder på alla i klassen som ligger och flåsar i nacken på mig plus lite annat bös*. Men det ska lösa sig. Dygnet har ju ändå tjugofyra timmar?

*bös = världens bästa slang jag lärt mig härnere för typ saker eller människor som är osköna.

//This is week I'm starting a new course in ad movie making and I'm very much looking forward to it! This past weekend I attended to a birthday party for my friend Jimmy. Theme of the party was the ocean which can be seen on his outfit above. A lot of pictures are promised to be seen here soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!