1 nov. 2013

En av årets vackraste månader passerade.

Oktober är en av årets vackraste månader tycker jag. Såhär såg mitt oktober ut genom instagram:

I början av månaden så hade jag och min grupp handledning inne i stan på en reklambyrå. Innan handledningen så drack jag och Carl kaffe på Da Matteo. Lyxigt.

Så kom ju då Karolina och Amanda ner och besökte mig. Såhär mumsig var vår frukost. Denna bild fick för övrigt LIKREKORD!! Hela 62 likes. *stolt*

 Inför finbesöket hade jag köpt hortensior, några av mina favvoblommor, och satt i en vas. Det blev ett fint stilleben på byrån.

Sen sprängdes färg i naturen och träden såg ut såhär utanför min skola.

Och buskarna såg ut såhär. Naturen är så cool.

Sen for jag upp till Stockholm några dagar. Det var mycket kallare däruppe än härnere, men fortfarande väldigt vackert.

 Ett konfetti av löv såg jag från Rosenlundsgatan i Stockholm som fick bli söndagspromenadsgatan.

En torsdag la jag upp den här bilden under #throwback. Det är alltså jag för över 20 år sen. Dricker Sunkist och är nakenfis.

Stormen Simone svepte förbi Göteborg och då ställde jag mig i badrummet och försökte klippa mitt hår.

Resultatet dagen efter blev sådär. Jag var inte helt nöjd men några klassisar sa att det var fint. Så jag får lita på dem helt enkelt.

Sista dagen i oktober, det vill säga igår, åkte jag, Johan, Johans hund Dexter och Mondji till Marstrand och promenerade i några timmar. Mycket bra promenad att avsluta månaden på.


På Instagram heter jag @nadjaendler för den som vill följa!


//I think October is one of the most prettiest months of the year. This is how my October looked like through my Instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!