18 nov. 2013

Under den låga temperaturen.

Nu är det kallt på riktigt och inte bara sådär kyligt i luften. Det har tack och lov gått i anpassningsbar takt tycker jag, det här med fallande temperatur alltså. Fortsätter det såhär så kommer jag hinna acceptera och anpassa mig efter kallare tider. Tror jag.

Hur som helst. Underkläder är kanske inte det första man tänker på när man tänker på hur kallt det är utomhus. Därför kommer här lite underklädesinspiration för den som vill:

 Vit och hög midja.

 Puderrosa/beiget med inte lika hög midja.

 Lite mintgrönt, prickar och genomskinligt.

 Gammelrosa och hög midja igen.

 Orange och rosa! En av mina favoritfärgkombinationer.

 Den här är så fin! Den vill jag ha som plagg snarare än underplagg. Kanske i ett annat liv när det är cirkus trettio grader dygnet runt.

 Midnattsblått och putteliten spets.

 Beigerosa med fint mönster. Var är trosorna då, undrar ni. Vet ej, svarar jag.

 Svag mintgrön med supertunn spets.

 Okej. Det här är en bikini men hade jag ägt denna bikini så hade jag använt bikinitrosorna som vanlig trosor pga SÅ HIMLA FINA.

 Lite röda blommor.

 Champagnebeiget med rosett.

Blått och rosett.

Det här ju varken BH eller trosa men dessa strumpor är så fina så de får också vara med som inspiration.

De här finns med av samma anledning som ovan!

De här också. So pretty!

Till slut; ett par persikorosa silkiga underbrallor. Lika fina till brunbränd hy till pudervita ben.




//Although it's starting to get really cold outside I still get inspired by these lingerie.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!