28 mars 2014

Massa jag en torsdag.

Gårdagen började jag med morgonyoga tillsammans med Ingrid och Malin. Tycker faktiskt det är bästa grejen att starta dagar med. Det är så ruskigt jobbigt att gå upp tidigare men väl på plats så tackar jag alltid mig själv för att jag gör det här för mig själv. Såhär cool utsikt är det innifrån den yogastudio jag och de andra två kollektivarna hänger i. Ingrid tog den här fina bilden för övrigt. Troligtvis sitter jag och pillar med dragkedjan på min munktröja.

 Senare på dagen mötte jag upp Mira och fikade på ett café där personalen faktiskt var TREVLIG. Mer om fikat i ett senare inlägg. Efter fikan åkte vi in till stan och jag testade denna outfit som föll mig i smaken. Köpte den inte men däremot köpte jag den sjukt fina kappan som hänger bakom mig i bild.

Efter ett tag skiljdes jag och Mira åt och jag försökte ta mig till H&M för att köpa yogabyxor. Vandrade förbi den här pampiga byggnaden.

Åkte tunnelbana hem själv för första gången! Kände mig urban, citylife, yolo osv. Mötte upp resten av kollektivet i Markthalle där det var street food market. Köpte mig en glutenfri, vegetarisk burgare (igen) och mumsade i mig. Premiärade den nya kappan!

Till efterrätt åt jag denna underbara bakelse som var en RAWFOOD, VEGAN, GLUTENFRI kaka bestående av bland annat VANILJKRÄM OCH CHOKOCRUNCH. Så. God.


//I began my Thursday with morning yoga, then I met up with Mira for a fika (more about our fika in a later blog post). After our fika we went shopping (well, I was the only one shopping). In the evening I ate my favourite glutenfree burger at the street food market.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!