21 okt. 2014

Sopot.

Min sommar spenderade jag helt och hållet i Stockholm bortsett från två undantag. Det första var ett dygn i Trosa, och det andra var en resa till Sopot i Polen med min ursprungsfamilj. Trots en hel sommar i Stockholm så har jag inte upptäckt så hemskt mycket nytt, men varit lika förtrollad ändå. Jag är född i Stockholm och uppvuxen precis utanför men jag fascineras nästan dagligen över hur vacker den här staden här. Tack livet för att jag får bo här. Det enda stället som jag upptäckte som nytt var en gräsmatta på Långholmen där det var få människor och relativt tyst. Cyklade dit efter mitt sommarjobb och somnade ofta en stund, vaknade av mitt eget svett och tog ett dopp med Reimersholme som utsikt.

Hur som helst. Sopot. Polen. Jag var där med alla mina fyra småsyskon, min pappa, hans fru och min farmor.  Min farmor är ifrån Polen så det var på tiden att vi alla reste dit. Jag tog lite bilder under resan och de kommer här.



//This summer I spent all my time on Stockholm except one time in Trosa located South of Stockholm, and in Sopot in Poland. I went to Poland with my family since my grandmother grew up there. This is how my trip looked like.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!