30 jan. 2015

Tous les jours och plattan.

Tisdag var en fin dag. Jag fick nämligen morgonfika och sedan hänga med en favorit. 

Vi testade Tous Les Jours på Tegnérgatan. Jag hade läppstift på mig.

Mitt sällskap åt frukostmacka.

Tycker detta ställe har en oerhört snygg logga.

Sällskapet tog även en croissant (alltså jag är så avundsjuk på folk som kan äta croissanter hur som helst pga ej innehar glutentrubbel). Han doppade även croissanten i sin latte. Det är en av orsakerna till att han är en favorit. Klart en ska doppa?

Sällskapet var Mondji för den som inte redan hade listat ut det.

Jag tyckte det var mycket snyggt där inne. Efter ett långt tag packade vi ihop oss och promenerade ner mot city.


Kolla vad fin han är.

Efter att Mondji gjorde mig sällskap när jag köpte stearinljus och deoderant så skiljdes vi åt vid Plattan och sa hejdå vi ses en annan dag då vi båda är i samma stad igen.


//This Tuesday my friend Mondji was in Stockholm so we had a cozy fika together.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!