5 mars 2015

Carpe middag.

I går kväll hade jag en middag inbokad med Amanda och Sabine. 

Var mycket peppad på detta kvällsevent och tog mig till Christoffers Blommor vid Nytorget för att köpa en blomma till Amanda, kvällens värdinna. Jag hade nämligen sett tidigare på dagen att hon lajkat en speciell blomma från Christoffers Blommor på Instagram.

Men just den blomman hade de inte i butiken vid Nytorget.

Så jag kastade mig iväg mot Gamla Stan där deras andra butik ligger. Kolla vad fint med himlen och neonskylten.

I den butiken fanns blomman! Kände mig mycket nöjd över denna ansträngning.

Hemma hos Amanda serverades det bubbel och chips. Sabine och jag recappade medan Amanda hackade grönsaker.

Vi åt färska vårrullar. Det är så gott och så himla bra grej att käka när det finns mycket att prata om. Maten blir ju inte kall eftersom den är kall från början.

Vi pladdrade på om jobb, växthus och killar.

Uppenbart på denna bild att vi diskuterade killar :)

En ytterst mysig middag! Var så glad och kände carpe diem i kroppen när jag for hem. Så carpig att jag redigerade de här bilderna mitt i natten. Mycket fint.


//Me, Sabine and Amanda had fresh spring rolls at Amanda's place yesterday. It was super cozy and it was lovely hanging with these ladies again.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!