2 apr. 2011

Andra bilden: En bild på dig själv.

Här är en bild på mig själv som jag tagit själv också. Självutlösare plus toalett med stora speglar är ju nästintill gjort för plåtning av sig själv.

Efter första Stay Out West-konserten på Way Out West i somras, så skulle jag tillsammans med några hundra andra ta mig ut ur lokalen. Det var inte bara jag som var kissnödig efter konserten, men jag var jättekissnödig. Kön till toaletterna var egentligen för lång för fyllda blåsor, men folk ställde sig snällt i kön ändå. Nu var det så att jag var spiknykter, en raritet bland publiken, och kom därför på den briljanta idén att gå till lyxhotellet bredvid och fråga om jag fick låna toan.

Den briljanta idén gick i lås och på bilden ovan så kan man se att jag var sjukt nöjd med att jag ur huvud taget kom på idén, att den gick att genomföra, att jag är nykissad och så hade jag fått lyssna live på Caribou.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!