1 apr. 2011

Första bilden: Några du umgås väldigt mycket med.


Svårt att få in alla jag umgås väldigt mycket med i en och samma bild, så det blev flera istället.



När jag är i Göteborg umgås jag mycket Emmi. Hon är en nyfunnen vän och jag är så otroligt glad att jag har träffat henne. Hon är bäst liksom.


När jag är i Stockholm umgås jag ganska mycket med min mamma. Hon är världens bästa mami. Och så har hon sjuk humor också. Hon har till exempel lurat i mig att tröjan jag fått av henne var gjord av valull. Valull people...


Det här är Camila. När vi befinner oss i samma stad, det vill säga när hon inte är i London utan i Stockholm och  jag är i Stockholm samtidigt, då umgås vi väldigt mycket och får utlopp för vår väldigt, sjuka, interna humor. Snygg som satan är hon också.


Den här herren är också nyfunnen. När vi befinner oss i samma stad så umgås vi väldigt, väldigt mycket. Jag mår väldigt bra när jag är med honom nämligen. Fin kille det där.


Fina Lisa. När jag flyttade upp till Stockholm igen, flyttade hon ned till  Göteborg. Så det här med att fortsätta umgås mycket gick i stöpet. Men när jag flyttar ned till Göteborg igen så kommer vi bo tillsammans och då blir det mycket umgänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!