21 okt. 2012

Juni döps i oktober.

En söndag i oktober så åkte jag och Patrik ner till Småland för att gå på dop.

Det var ungefär såhär vackra höstlöv vid kyrkan.

Och kyrkan var en gammal stenkyrka. Så otroligt fint med de färgade löven till stenfärgen på kyrkan.

Här är typ en femtedel av dopklänningen, de är ju alltid så långa!

Och det var den här sötnosen som skulle döpas! Juni heter hon och jag tycker det är världens finaste namn.

 Så blev hon döpt!


Utanför kyrkan var träden fortfarande lika vackra.


 Efter dopet åkte vi hem till Juni och fikade. Juni var lite trött efter all uppståndelse.

Men piggnade till när hon fick sitta i mosters och morbrors knä.

 
Sen fick jag hålla henne lite, så jäkla mysigt med bebisar alltså...

Efter fikat så var det dags för mig, Patrik och Linda att fara upp till Stockholm igen. Det var så himla fint ljus ute i trädgården så jag tvingade både Patrik och Linda att ställa upp framför kameran.


 Sen klappade vi Leo hejdå och puttrade iväg. Fin dopdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!