5 dec. 2012

Livet enligt instagram.

Tänkte att jag skulle ha en kort summering om vad som har hänt i min vardag på sistone. I helt 
okronologisk ordning:

 1) Jag har köpt en ny kamera! Är svinlycklig. Den är lätt vilket betyder att jag kan ha med den överallt och den fotar snyggt. 2) Snyggt stilleben på en plåtning jag var på för ett tag sen. 3) Glittriga Hötorgsskrapor. Är väldigt svag för julbelysning och allt som glittrar egentligen *skata i förra livet*

4) Hittat bra och relativt billigt frukostställe här på Södermalm men när jag gick förbi häromdagen så var skylten ersatt av en annan?? 5) Har julpyntat. Känner mig så himla innovativ genom att göra egen adventsstake med hjälp av blockljus och siffror intryckta i dem. Fail dock att det första ljuset knappt rört på sig/blivit kortare trots att det typ brunnit i ett dygn. 6) Såhär fin är min kollega Amanda. Hon är färgglad och awezume.

 7) Jag agerar handmodell på plåtning. Fyfan vad snygga mina händer blev på bild. Lovar visa när bilderna publiceras. 8) Snön har kommit till Stockholm och när solen lyser så är stan så vacker att det knyter sig i magen. 9) Ibland sover jag tungt. När jag sover tungt sväller mina läppar. Känner mig som Angelina Jolie för fem minuter på morgonen. Puss.

10) Nyårsklänning kirrad. Den är så sjukt fin med djup ringning i ryggen. 11) Åt middag en kväll på västafrikansk restaurang, mycket gott. 12) Slutligen fett många likes på basilika i kopp-bild. Typ 21 stycken. *stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!