3 dec. 2012

Nu så.

Nu så lilla bloggen ska du få omvårdnad. Och ni läsare ska få en boost! Inte vilken boost som helst utan en inspirationsboost! Jag gillar verkligen den här bloggen eller det här forumet, att jag får bestämma helt och hållet själv vad som ska visas upp. Jag gör det mycket för min egen skull men tycker förstås det är OERHÖRT roligt när jag märker att det finns någon/några andra bakom en skärm någon annanstans som också tycker om bloggen. Blir till exempel så himla glad när ni kommenterar när jag skriver av mig. Som här till exempel.

Men det som gör mig allra, allra gladast, det som får det att pumpa lite extra i bröstet är när vänner, och andra människor givetvis, berättar att jag inspirerar dem. Att jag inspirerar dem till att fota eller till att våga ta stora steg i livet i någon riktning. Eller inspirerar till att vara mer kreativ eller se saker på ett annorlunda sätt. Att få höra sådant gör mig så himlahimlahimla glad. För det är nämligen en av de bästa sakerna jag vet; att bli inspirerad.

Så därför tänker jag att det här ska bli ett forum av inspiration. Jag vill blanda mina egna foton med andras alster. Jag vill visa upp för er, och mig själv, vad jag inspireras av för tillfället. Hoppas ni kommer gillart!

Vi börjar med inspirationsboost nummer ett, nämligen Pinterest. Typ guds inspirationsgåva.


På min Pinterest har jag 10 olika samlingar av inspiration. Tror att jag kommer utöka snart för samlingen med inredningsinspiration börjar spåra ut. Bor ju liksom på ynka 22 kvadratmeter och då tenderar jag att drömma ganska mycket om större boendeyta.

För er som inte orkar vänta utan vill veta nununu om vad jag inspireras av kan klicka in här.

För er som orkar vänta så tänkte jag börja med att visa vad jag har i min samling av matinspiration. Det ser lite ut såhär:


Mycket smulor, mycket god dricka, mycket god dricka i annorlunda glas, mycket kladd, vackra färger, och framförallt mycket matporr... Fluffet på kaffet eller chokladen eller vad det är – mumZ. Alla källor finns via min Pinterest.

Och för att inte trötta ut er med detta långa inlägg så stannar vi här! (det svider i ögonen av trötthet också) Men som sagt, det kommer mera!

Eder,
Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!