16 feb. 2013

Den sega söndagen.

 Så var det dags för den sista dagen av sällskap för den här helgen. Jag var oförtjänt bakis men ville umgås med Karolina så mycket det gick så jag pallrade mig ur sängen och tog henne tillbaka till Way Cup.

 Där hade de tänt ljus. Mysigt.

 Karolina åt sin lunch där i form av jordärtskockssoppa med steugnsbakat bröd till. Det var tydligen jättegott!

 Själv var jag för bakis för att äta något annat än en pavlova som jag slukade i ett nafs utan att jag hann ta bild på den (jätteskumt, jag vet) och sen satt jag och smuttade på mitt té.

Det sista Karolina åt i Göteborg denna söndag var en semla med grädden inuti och en god cappuccino. Sen följde jag henne till tåget och vinkade hejdå och sa att vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!