3 maj 2013

Tillbaka!

Tjena bloggen! Jag är tillbaka från min semester! Har faktiskt varit i Sverige i en och en halv vecka. Håller på att programmera om mig tillbaka till verkligheten. Givetvis tog jag massa bilder därborta i Thailand och givetvis kommer några av dem upp här på bloggis. Tar lite tid att gå igenom allt bara.

Idag är jag ledig från skolan men sitter hemma och jobbar med alla tusentals (känns så i alla fall) bröllopsfoton som jag tog för en månad sen ungefär. Så fort de är färdiga får ni se lite av dem här. Det är dessutom inte så långt kvar av den här terminen nu så jag har bestämt mig för att kötta på ordentligt sista tiden. Får se hur länge jag orkar det, hehe.

Ska försöka bättra mig på att uppdatera här under min omprogrammering av mig själv, ser att ni har varit här inne och hälsat på en del vilket gör mig klad! :)

puss och sånt så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!