17 apr. 2013

Handen.

En av de sista grejerna jag gjorde på mitt jobb innan jag blev student var att agera handmodell till en broschyr som kom ut lagom till sportlovet! Lyckades matcha in att ha välmanikyrerade naglar och allmänt good hand day (ni vet som i good hair day). Jag fick hälla och hålla och försöka att hålla händerna blixtstilla. Mellan modellandet hjälpte jag till att stajla lite. Kul dag! Såhär ser resultatet ut:

 Här häller jag perfekta strålen nyponsoppa. Fick låna AD:n Martins vantar för att skapa en vintrig känsla. Success.

 Här håller jag en ask med energifyllda bars. Hur snygg tumme har jag inte? Obs, det är ej riktig snö, vi fejkade den men det ser väldigt verklig ut!

Och här är jag ej med men hjälpte till att flytta på objekten millimetervis för att skapa perfekta bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!