14 aug. 2013

Juli, härlig sommar är det då.

Skepp o' hoj, här har det varit stiltje! Det finns en massa ursäkter och bortförklaringar till det tomma ekot här inne, men det känns irrelevant nu eftersom att jag har tänkt fylla ekot med innehåll istället!

Vi börjar lite sakta med att spana in vad juli månad bjöd på genom min mobilkameralins:
 
I början av juli bjöd min gamla fina före detta kollega och granne över mig och några till på middag och hysteriskt roligt TV-spelande. Det här är utsikten från hennes lilla balkong i köket. Hur stockholmsmagiskt är det inte?

En annan kväll när sommarkvällarna sakteligen började värmas upp, så gjorde jag och Johan svingod sallad och åt i parken längre ned på gatan.

Jag har testat denna raw food-glass som var mumma. Mättande var den också.

Så var jag ner i Trosa en sväng och åt typ de första svenska jordgubbarna för sommaren. Det är ju så gott?! Hade hunnit glömma sen förra året hur lyxig smak det är på svenska göbbar.

Sen for jag och Johan till Mallorca! Och där åt jag pimientos pedron. Så himla gott alltså. Köpte med mig två askar hem som jag stekte i olja och strödde flingsalt över. G o t t.

Sista bilden i juli. Här står jag svettig och varm (mitt bästa pga-väder-tillstånd) framför en snygg, grön dörr i sydöstra Mallorca. Min bästa semesterbild tror jag.

För att spana på vad jag har för mig nu i augusti på Instagram kan man följa mig på @nadjaendler


//July through my Instagram looked like this!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!