21 aug. 2013

Modebloggaren.

En ny sak jag försökte mig på under semestern på Mallorca var att ta en outfit-bild! Så att ni kan se vad jag har på mig. Att ta outfit-bild gick... sådär. Eller rätt dåligt till och med. Jag kände mig ytterst obekväm framför kameran, hade ingen aning hur man poserar och kände mig allmänt ute på hal is vad det gäller att få den här typen av foton att se bra ut. En massa frågor dök upp!

Kan man stå lutad mot muren? Med ena benet mot muren? Ser det nördigt ut?

Syns motivet på väskan? Ska motivet synas?

Stirrar folk från busshållplatsen och undrar vad jag håller på med?

Hur ser man nonchalant cool ut?

Kan man på något sätt visa att man har på sig en assnygg BH?

Får kameramannen skärpa i kameran?

Ska man le?

Asså ni förstår ju? Hur mycket frågor som helst som än idag är obesvarade. På mig i alla fall hade jag en svart klänning från & Other Stories som jag fick i födelsedagspresent.

Fötterna pryddes av jordens skönaste skor från Nike, också de svarta.

Och armleden smyckades med ett armband i guldfärg med en minidöskalle på.

Jag inväntar respons alternativt icke respons från er som läser på detta inlägg för att se hur utveckling alternativt icke utveckling av denna typ av inlägg ska ske.


//I tried to do a today's outfit on Mallorca and felt quite uncomfortable doing that. I'll wait for your response to see if this is anything I should try to develope :)

 

1 kommentar:

  1. Nja...inte helt nödvändigt men jävligt kul ;-)

    SvaraRadera

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!