22 aug. 2013

Tjofadderrittalambo.

HEJ. Nu har jag gått min andra termin i skolan i tre dagar och detta är min fjärde dag. En jävla rivstart har det varit..! Trodde jag skulle få mysa runt med klassisarna och tjôta om sommaren etcetera. Men icke. I måndags var det upprop klockan 9, klockan 10 var det briefsläpp, klockan 11 lottades jag in i en grupp med fyra främlingar och hela arbetet (vilket är en stor kampanj) ska vara inlämnat och klart i morgon klockan 9. JORÅSÅATTE. Men det är kul! Dock kan jag nog inte bjuda på så mycket roligare inlägg än såhär idag pga tidsbrist. Om man nu tyckte det här var roligt.


//I've only been in school for four days and it's already really hysteric! That's why this post isn't much funnier than this today :)

 

2 kommentarer:

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!