30 aug. 2013

Nu måste vi fara.

Nu är det dags igen! Höstens första flängande och farande! För er som inte hängt med här på blogga sen i våras så är det så att jag flängt och farit till och från Göteborg väldigt mycket. Denna höst (haha, skrev häst först) hade jag tänkt spendera så mycket helgtid i Göteborg som möjligt. Med lite få avvikelser, till exempel idag. 

Idag ska jag fara till Stockholm för att fira denna donna som fyllde 25 för ett tag sen! Eftersom jag har storkameran med mig så hoppas jag att jag kommer ihåg att knäppa av lite bilder från festen som jag kan visa här sen.

Önskar alla ni (ni börjar bli en del, vilket jag är oerhört glad för!) som hälsar på här inne en jättefin helg!


//Today I'm off to Stockholm to attend to my friend Filippa's birthday party. I wish you all a great weekend!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!