25 sep. 2013

Det knarrar lite extra i hjärtat när gladheten vill explodera.

Äntligen! I våras var jag ju som sagt på Knarrholmen, en festival ute i Göteborgs skärgård, med några från min klass. Jag var där nästan ett halvt dygn och detta halva dygn kvalificerade in sig som en av mina ABSOLUT bästabästa någonsin. Det var så fint på alla sätt och vis. Dansdansdans, tryckardans, konsert, klippor, kissrundor, solnedgångar och bara en massa kärlek från människor jag tycker om. Så hiskeligt fint. Jag filmade rätt mycket och har satt ihop filmen till det här. Hoppas jag lyckas förmedla lite av känslan jag hade och har när jag tänker tillbaka på det.

Puss till finafina klassen 


 //This spring I was at Knarrholmen, a music festival out in the archipelago of Gothenburg. I hade the most amazing time and I put together a little film about it. Hopefully you get some feeling of I felt during the festival!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!