24 sep. 2013

På vift på östkusten.

Denna termin har jag ju bestämt mig för att hålla mig här på västkusten så mycket jag kan så att jag inte ska bli så yr av allt hattande fram och tillbaka till och från Stockholm. Men i slutet av augusti gjorde jag en liten avstickare i alla fall! Jag åkte upp på en fredag och på lördagen tog jag en morgonkaffe med Lisa på Albert & Jack's.

Den här helt fantastiskt fina hunden satt bredvid oss. Hen kom till caféet med en tidning ihoprullad i munnen. Smällde av av finhet.

Sen mötte jag upp mamma för att hjälpa henne med att fotografera lite inredningar som hon har gjort. Mycket stolt över min mami.

Som tack för hjälpen bjöd hon på lunch.

Mami <33333

Hugo var givetvis med. Och förstås väldigt olycklig över att han är hund och inte människa som får mumsa på läckerheter som inte är torrfoder.

Han ba om jag kisar så kanske de inte ser att jag är hund.

Vi åt indiskt!

På kvällen hade Filippa 25 års kalas! Sarah var där som jag inte träffat på for everz.

Vi diskuterade doktorander och bröst tror jag.

Glömde av kameran lite under kvällen tyvärr så det här är de enda bildbevisen. På söndagen var jag lite bejkiz och sen åkte jag hem till Göteborg igen!


//A couple of weekends ago I was in Stockholm to have a coffee with my friend Lisa, photograph some interior that my mama had styled and to join a birthday party for my friend Filippa.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!