2 okt. 2013

Hejrå september.

Snipp snapp snopp så var september över. Såhär såg mitt september ut genom Instagram:

 Fia och Per gifte sig! Så jävla coolt. Och jag fick äran att vara bröllopsfotograf. Också coolt.

 Jag var ute i skogen och filmade. Det regnade typ hela tiden och jag blev extremt nedkyld men det var mys att få hänga i skogen.

 Var uppe i Stockholm och slirade. Ser ni hur vacker min hemstad är?

 Har haft otaliga handledarmöten på det här stället där det helt okonstlat står en älg i rummet.

 Skådade vackra hus när jag promenerade i Stockholm.

 September var ju reklamfilmsmånaden. Här spelar jag superhjälten Swish. Fantastisk kostym!

 Alltså handlar'n! Har unnat mig att handla så mycket god mat och ny mat denna månaden.

 Har jobbat mycket inte i skolan denna månad också. En torsdag var jag och jobbade i en hotellobby där denna kula hänger utanför.

 Som sagt, reklamfilmsmånaden. Här letar jag rekvisita.

 Dramaten! Riktigt pampig byggnad det där. Både innanför och utanför.

 Ny frukostfavorit! Helt extremt nyttig. Chiafrönspudding med hallon, pumpakärnor och mandelsmör.

 Dessa glasögon har jag och Johan och Tobias skrattat sjukt mycket åt.

 En dag stod det en brandbil utanför skolan. Såg dock ingen eld eller rök. Gratis parkering kanske?

Johan på min innergård när eftermiddagssolen lös(?) som finast.

På instagram finner ni mig under @nadjaendler


//September through my Instagram!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!