22 dec. 2013

Näst sista månaden på hela året.

Jag vet, jag vet. Det är nästan slutet av december så det här inlägget är ju jättesent ute. Men bättre sent än aldrig och så vidare. Min nästa sista månad på detta år såg ut såhär (utan kronologisk ordning) genom Instagram:

Ett dygn (ja, det blev nästan ett helt dygns arbete) ägnade jag åt att vara produktionsassistent på en jättestor reklamfilmsinspelning. Absurt att jobba så länge men samtidigt väldigt kul. Vi spelade in på Stora Teatern här i Göteborg och efter ungefär 17 timmar i lokalen så lyfte jag blicken upp mot taket och såg det här vackra.

Dagen innan reklamfilmsinspelning så var jag där för ett så kallat rekmöte. Svinfin teater alltså.

 En eftermiddag så testade jag den här snygga, överglittriga bustiern för att eventuellt ha den på Malins 25 års fest. Jag fegade ut dock och hade något mer täckande klädsel. Ångrar lite. Pyttelite.

 Fotoeleverna som också går i vår skola hade vernissage på sina exjobb. Var väldigt tung i hjärtat den här eftermiddagen/kvällen. Bilden kanske symboliserar det rätt bra.

 Lyxade till det med att köpa kaviar att ha på frukostägget. Fick även hem téprover från Eguale att testa.

 En söndagsmorgon vaknade jag hyfsat utvilad rätt tidigt på morgonen. Gick upp och gjorde naturligt glutenfria pannkakor med hemmagjord, sockerfri nutella till. Sjukt gott.

 Under en promenad så kikade jag av slump in mot en innergård. Trots kall och långt gången november så fanns det ett fint höstträd inne på gården.

 En annan dag jobbade vi hemma hos Johan och då måste man gå ut och rasta Dexter ibland.

Sist, och störst, en fantastisk postad låda med massa godsaker och så världens finaste meddelande inuti locket. Min mamma är bäst.


@nadjaendler heter jag på Instagram för den som undrar!



//This is what my November through Instagram looked like.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!