24 dec. 2013

Va, är det jul...igen?

God jul alla mina braiga bloggläsare! Så himla kul att ni är en bunt ändå. Jag önskar er alla en god jul och jag vet att ordet god i detta sammanhang betyder olika för er alla, så jag hoppas att ni får uppleva just ert "god".

Jag firar lite annorlunda i år än vad jag brukar göra på grund av lite förändrade familjekonstellationer sedan förra året. Men jag tror det blir jättebra ändå. Har ofrivilligt gått ner i vikt de senaste veckorna antagligen orsakat av hjärtesmärta, extremt stram budget och ofantligt mycket stress i skolan SÅ NU JÄVLAR SKA DET ÄTAS. Jag har även gjort en quiz som jag ska utsätta min stackars familj för men det blir kul.

Puss och god jul som sagt!


//Wishing all my blog readers a very merry Christmas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!