6 jan. 2014

Sista månaden flög iväg.

Vi tar oss en titt hur det såg ut genom mitt Instagram under decembermånad:

Min allra sista dag på mitt första läsår som studerande art director spenderade jag i Falkenberg där vi hade vår sista redovisning. Vi gav oss iväg okristligt tidigt från Göteborg instuvade i olika bilar.

Var uppe en sväng i Stockholm och bodde hos mamma. Såhär fint lägger sig skuggorna från grannhusets balkonger.

Malin hade sin övergrymma 25 års fest och jag smyckade mina naglar med ett sjukt glittrigt nagellack.

Visade upp min fina kökshylla med dryckesgöttigheter såsom citronläsk (ÄLSKAR CITRONRELATERADE DRYCKER), kaffe, té och choklad.

När det var som segast under sista projektarbetet så "drömde" jag tillbaka till den lite mer spännande utsikten från reklamfilmsinspelningen.

Upprätthöll årliga jultraditioner med min bästa Karolina. Vi åker ut till MatMekka som ligger i Etnografiska museet och äter lunch och fikar och sitter kvar i timmar och typ resumerar året eller bara senaste dagarna. Oerhört snöfritt som ni ser.

Sen blev det nyårsafton och då såg jag ju ut såhär.

Grannen mitt emot här hos mamma heter Berns i efternamn. Precis som hotellet/klubben/restaurangen Berns inne i stan. Kul.


//This is how my last month in 2013 looked like through my Instagram.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!