3 jan. 2014

Dags för nytt år.

Några dagar senare efter själva övergången mellan tvåtusentretton och tvåtusenfjorton så vill jag önska er alla ett gott nytt år. Jag vet att många tycker att själva nyårsafton är överhajpat, men jag tycker faktiskt att det är stekkul att klä upp sig, gå bananas (eller alltså inte bananasBANANAS, men mer än vanligt i alla fall) på sminkning och hår. Sen så har jag de senaste åren haft turen att antingen få laga själv eller äta andras mycket goda mat. Och sånt är ju inte helt fel. Än så länge har jag inte testat på det här med att bara ta det lugnt alldeles själv eller tillsammans med en eller få utvalda, men jag tänker att det finns många nyårsaftnar framöver som jag kan testa det på!

Såhär såg jag ut i alla fall på förra årets sista kväll. Med lockat hår, mörkt läppstift och tajt klänning med guldiga trådar i. Den hade dessutom öppen rygg! Hugo följde inte med mig sen när jag drog ut på äventyr men han hänger med mig idag eftersom jag är snorig som en kamel och förkylningsslö som en säck potatis.


//Happy new year to all my readers! Hope your New Year's Eve was as exciting or as calm as you wished for. This is how I looked on the dinner and party I went to.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!