24 jan. 2014

Skriva så att händerna blöder (nästan).

Tänkte bara uppdatera er lite kort med vad jag hade för mig i onsdags. Jag gick upp tidigt på morgonen och handskrev etthundrafemtio olika personers namn på lika många inbjudningar. Det var inbjudningar till klassens portfoliovisningsfrukost som äger rum nästa vecka.

 Efter att ha skrivit på själva inbjudningarna så åkte jag in till stan och mötte upp Jimmy och Hans. Vi satte oss på ett café och sen skrev jag adresser på alla etthundrafemtio kuverten medan de andra två sorterade och delade upp dem. Tyvärr är just dessa namn på kuverten lite missvisande vad det gällde könsfördelningen på mottagare av inbjudningarna. Suck.

Hur som helst. Därefter pustade vi ut lite, åt sjukt sen lunch och sen var det dags att gå kors och tvärs i stan för att dela ut ungefär hälften av inbjudningarna. 

Och det var det. Nu ska jag svida om för att fira Mondji som fått tag på en praktikplats!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!