19 feb. 2014

Första månaden av det nya året avklarat.

Sådärja. Då var den första månaden på tvåtusenfjorton avklarad. Hade en relativt fin månad ändå med besök från Stockholm, men också mycket portfolioångest som inte är vidare kul.


 När en har portfolioångest kan det hjälpa att klappa hundar. Här är fina Dexter som låter mig klia honom på magen och under hakan trots överglatt ansiktsuttryck på undertecknad.

 En dag var jag och Johan på vår första praktikintervju och firade/pratade ut om den med Mondji på Ölhallen efteråt. Tycker mycket om de båda herrarna.

 En annan dag hade vi lite juridikföreläsning i skolan men då började mitt huvud och min kropp säga att nä, nu får du ta och åka hem och lägga dig. Jag lyssnade faktiskt på kroppen och åkte hem. Mycket skönt.

 En morgon på väg till skolan så brann himlen i rosa. Magiskt vackert.

 En torsdag var det så kallat throw back thursday. Jag lade upp den här bilden på mig och mamma när vi guppar på en båt ute i Trosas skärgård i somras. Alltså ååååååh vad långt ifrån det känns. Hur känns värme för huden? Minns någon?

 En annan dag så fyndade jag dessa två gamla böcker från förlaget Penguin. Så sjukt fina. Har en liten samling här hemma på fyra böcker tror jag, två gröna och två orangea. Koppen har jag bara en av dock.

En morgon så hade jag bjudit över Hans på frukost. Vi åt allt det här gourmetgoda. Avokado är så gott. Och mitt hasselnötsbröd. Och pressokaffe. Och apelsin.


//This is what January looked liked through my Instagram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!