25 mars 2014

Allena på en måndag.

 I går var en seg dag. På morgonen sprang jag (!!!!) och efter det blev jag svintrött. På eftermiddagen blev jag lite mindre trött och bestämde mig därför för att promenera lite.

Hamnade i fantastisk fin second hand/vintage-butik. Den innehöll liksom filmisk 60-tals interör.

Lite som att vandra omkring i en scen från Mad Men.

Kolla vilka sjyssta grillor!

Efter stoppet på den butiken så promenerade jag vidare.

Jag hade styrt kosan mot Modular Material. De hade snygga skåp i entrén.
 
Alltså. Denna ENORMA butik hade SJUKT mycket pysselmaterial, pappersmaterial, pennor, glitter, plåt, omslagspapper, tejp, sidenband....alltså ALLT som en kan komma att tänka på vid skapande av något kreativt liksom. Blev alldeles darrig i bena.

Hittade även detta antikföremål – en gammal iMac!

Jag scannade av butiken så gott jag kunde tills jag blev trött igen, gick på toa i en betongkällare och sen gick jag hem.

Och det var den allena måndagen!


//Yesterday I found a store which was full of material for creatives.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!