31 mars 2014

Lök, Skype och knoppar.

Ny vecka och jag är tyvärr sjuk :( Inte lika sjuk som Malin har varit och Ingrid är nu, men fortfarande dålig. Innan jag blev jättedålig och bara var lite dålig idag så var jag på promenad.

Sen gick jag och satte mig på detta myshak på andra sidan gatan från vårt hem. Så jäkla snyggt inrett! Plus att de är helt sjukt snälla och trevliga här. Och téet är billigt.

Efter att ha beställt in té så var det dags att börja skypea med Johan. På denna bild ser det ut som att han är naken. Så är inte fallet.

Sedan gick jag hem och marinerade rödlök och drack hett vatten med färsk ingefära och honung. Rödlökstjossan ska tydligen vara antioxidant och bakteriedödande. Det var faktiskt väldigt gott och jag hoppas på gott resultat. Tack superlillasyster Sara för tips!


//Today I became sick :( After skyping with Johan and eating marinated red garlic I'm in bed hoping to get well until tomorrow.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!