2 apr. 2014

Hej från sjuksängen.

Alltså jag har åkt på en sådan jävla dunderförkylning eller vad tusan det är. Låg utslagen i sängen hela dagen i går och i dag är det fanimej inte så mycket bättre. I natt så eldade vi i kakelugnen i vårt sovrum. Jag sov med collegetröja, trosor och strumpor under ett täcke och två fleecefiltar ovanpå. Emil sov i kalsonger med bara ett täcke. Han var kokvarm. Jag frös. Ni förstår hur dålig jag är?

I dag är det dessutom ungefär 15°C ute men jag måste ligga inne pga orkeslöshet. Så himla värdelöst. Har börjat dricka shottar gjorda på pressad vitlök, färsk ingefära, honung, lite citron och varmt vatten. Jag hoppas det ska göra något sorts underverk. Tycker så synd om mig själv faktiskt. Hade precis kommit igång med joggning och yoga och hade köpt kollektivtrafikskort så att jag skulle kunna röra mig friare i Berlin :'(


//I'm so, so ill! Yesterday I was in bed all day and today I'm doing the same :'(


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!