6 apr. 2014

Alternativ uteservering.

I torsdags var det varmt hela dagen och nästan varmt på kvällen(!). Så vi beslöt oss för att äta vår middag utomhus.
Det här ser ju väldigt roligt ut. Det ser ut som Emil inte får sitta med de andra. Som Brett kommenterade på Facebook: "You guys should let emil come over and sit with you!". Det hela kan förklaras med att jag satt ju emellan Emil och resten.

Dessa blickar (mot Emil) vet jag dock inte hur jag ska förklara. Kanske håller han en lektion i tyska?

Jag och Emil hade köpt med oss sushi. Denna bild är också knäpp för det ser ut som att Emils hand och asstor och sushin pytteliten.

Jag åt en macaron till efterrätt. Macaronsen köpte jag på Lidl. Inte så jättegoda tyvärr.

Ingrid myste med öl under filt.

Malin och Julia.

När det blev för mörkt och kallt så gick vi till ett ställe som låg precis vid kanalen där vi hade suttit och ätit.

Vi satte oss utomhus för att carpa vårkvällen (som vid det här laget var ganska så jättekall). Vad tycker vi om discokulor? Bra. Vad tycker vi om discokulor i träd? Mycket bra.

Max! Max har åkt hem nu :'(

Mysig kväll!


//Last Thursday it was warm during the day and still a bit warm in the evening. We decided to have our dinner outside. After dinner we went to a bar by the river.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!