30 apr. 2014

En sista kaffetår.

Den sista kaffetåren i Berlin spenderade jag med Malin och Ingrid. Jag och Malin gick lite tidigare ner till mitt favvokaffeställe nere på hörnet för att jag skulle plåta Malin för en grej. Så jävla fräck denna människa blev på bild.

Det var lite kallt den här morgonen så vi gick in efter ett tag för att beställa varmt kaffe.

Ingrid kom ner för att göra oss sällskap. Så gosig!

Så gick vi ut igen för att plåta lite fler bilder.

Det blåste en hel del som ni ser.

Om en fryser kan en sätta sig tätt för att hålla värmen.

Efter ett ganska kort tag så beslutade vi att det var alldeles för kallt för att dricka upp kaffet utomhus så vi gick in.

Älskar att börja morgonen med kaffe tillsammans med minst en diskuterbar människa.

Jag fick ett fint hjärta i min cappo.

Som jag njutningsfullt drack upp. Hade läppstift på mig som ni ser.

Efter uppdrucket kaffe så tog vi tag i dagen på olika vis. Saknar sådana här mornar. 


//The last morning coffee in Berlin with Malin and Ingrid. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!