7 apr. 2014

Ett bättre sätt att starta dagen.

I morse trodde jag att jag skulle dö av trötthet när alarmet gick. Efter noga betänketid så insåg jag att jag ej skulle dö (i alla fall inte av orsak trötthet) och gick därför upp.

 Jag och denna svåra cooling hade bestämt oss för att dricka cappo på ett ställe lite runt hörnet.

 Malin <3

 Caféet hade gjort ett bra blomval tycker jag.

 De hade även svinsnyggt kylskåp.

 Efter en liten stund anslöt denna fining. 

 Typisk drömmigt kaffesällskap på andra sidan bordet.

Gosbara kinder har hon också, vilket hon visar här.

 Ingrid tog en choklad istället för kaffe pga ej kaffedrickare.

 Jag hade läppstift morgonen till ära.

 Visade en seriestrip från Lilla Berlin för Ingrid som jag tyckte var rolig.

Sen var jag tvungen att ge mig iväg och lämnade dessa hard working ladies. Bra start på morgonen!


//This morning I drank cappuccino with two of my favourites.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!