12 apr. 2014

Kollektiv fika och charmören.

Underbart att börja en bildkavalkad med denna glada människa! I onsdags så samlade vi ihop oss hela kollektivet och gick ner mot Neukölln.

Här är en till glad människa.

Och här är jag i profil! Har fortfarande lite svårt att komma överens med utseendet på min profil.

Modellvan människa.

Ingrid ville låna kameran. Jag trodde hon skulle plåta mig, men hon har ju fokuserat på apoteket i bakgrunden så tji fick jag.

Jag är den tredje glada människan.

Nu börjar det bli riktigt grönt på sina ställen här! Väldigt behagligt för mina ögon att titta på.

Framme på caféet vi hade riktning mot så hittade vi Malin!

Hon hade suttit och jobbat lite och druckit kaffe.

Här är Lisa! Lisa är Axels syster som är på besök i kollektivet. Ser ni hur lika de är??

Ingrid var med.

Elin upptäckte kamerafunktionen på sin iPad.

Det blev dags för en welfie.

Jag beställde in en typ kolsyrad äppelmust. Har fortfarande inte bestämt mig för om det var gott eller bara konstigt.

Julia, sicken drömmis.

De flesta av oss satt och väntade på att banankanelbullarna som var i ugnen på caféet skulle bli färdiga.

Såhär glad blir en när bullarna var färdiga.

Mmmm... kan verkligen sakna att sätta tänderna i en kanelbulle.

Efter fikat så gick vi ut och bland annat förbi den här snygga porten.

En gammal motorcykel(?).

Lite nyare mopeder.

Sen jävlar hände det grejer! Vi gick in i en tatueringsstudio för att några i gänget skulle boka tid. 

Men inne i studion SÅ FANNS DET EN HUND. SOM VILLE BLI KLAPPAD PÅ.

Har haft sån craving de senaste dagarna att klappa på en hund så jag knappt vetat var jag ska ta vägen.

Lyckan då att denna charmör ville pussas och bli klappad.

Var tvungen att instagramma detta.

Så kom han och ville gosa igen. Klappa hund. Obsobs! Kolla hur knäppt det ser ut med mina ben! Det ser ut som att jag är en huvudfoting, ni vet en sådan som små barn ofta ritar. Bara huvud och ben.

Klappa Emil. Alla ska få sin klapp.

Klappa knä också gör Emil glad.

Wow, denna cooling är min kompis.

Efter klappar så gick jag hemåt för att skypea med Johan.

*drömsk suck* När det blir grönt på träd och mark så inser jag att grönt ändå är bästa färgen.


//On Wednesday we all went to have fika together. In a tattoo studio I got to pet a little dog which made me very happy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!