5 juni 2014

Bebis, kvällssol och en räka.

Vi fortsätter att se vad jag hade för mig förförra torsdagen. På lunchen hade jag ju för mig det här.

Kvällssolen va, vilken grej.

I alla fall. Efter jobbet så var det AW på praktiken som jag och Johan hängde på lite först. Sen begav vi oss iväg mot Kungsportsplatsen. Där stötte vi på Reband av en slump! Han var såhär glad. Eller a, han är typ alltid sådär glad. 

Jenny stötte vi på av en slump på samma ställe! Tydligen på Kungsportsplatsen en ska hänga för att träffa klasskompisar.

Reband delade ut informationsblad om Göteborg Street Food som går av stapeln nu på söndag. Det är han som drar i hela det projektet!

Efter lite avstämmande hur våra klasskamrater mådde så tog vi bussen ut mot Örgryte. Där låg kvällssolen såhär fint på husen.

I en trädgård, nämligen Malins trädgård, så hittade vi det här gänget.

Julia och Ingrid var där till exempel.

Joel var där!

Elin var också där!

Och Billie förstås. Pyttelilla människa, sjukt coolt.

Så himla märkligt och fint att få se en så himla liten bebis bland ens vänner.

Efter ett tag var det dags för lilla familjen att gå hem. Joel vinkade hej då entusiastiskt.

Axel var också där och skrattade åt något skämt.

Ingrid instämde med ett LOL.

Gillar när mina vänner går in i berättande med miner och handrörelser.

Johan i kvällssolen.

Den uppätna räkan.

Det här gick ju inte alls att fånga på bild, men himlen var alltså superfin.

Jag berättar om någon som hade tagit sig lite väl mycket friheter på uteservering under tidigare lördagskvällsutgång.

Vissa kids i gänget var coolare än andra och hade Adidas-jackor på sig.

Sen blev klockan mycket och jag och Johan var tvungna att bege oss hem för att plugga till ekonomitenta.

Hej då Johan.

Städer i kvällsljus – så fint.

Mycket trevlig torsdagkväll! Tror tyvärr jag kuggade på ekonomitentan dagen efter, menmen...


//My Thursday night a couple of weeks ago looked like this.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!