9 juni 2014

Fladdrande i brisen.

Boom! Det är varmt igen! Älskare. I morse tog jag på mig sidenskjorta och fladdriga byxor och trodde att jag klätt mig svalt men jag svettades cirka en liter svett innan klockan halv tio (något överdriven här kanske...). Mitt i detta svettande så kom jag på att klänning är ju grejen egentligen när det är såhär varmt ute. När jag senare spanade i min garderoben så tyckte jag att det såg lite skralt ut på den fronten. Här kommer därför lite klänningsinspiration till mig själv och till er andra klänningsbärare: 

En färgglad med ett kalas av mönster.

Blommor! Har kommit fram till att jag är oerhört för blommönster på just klänningar.

I'd snake that.

Denna klänning! Sjukt fin!

Denna svala, silkiga skapelse – så fin.

Sjukt snygg blå färg.

Detta lynxiga mönster är något jag hoppas komma i min ägo någon gång.

Vitt och brodyrigt.

Denna får mig att tänka på Carrie Bradshaw i Sex and the City av någon anledning.

Ååååh så himla snygg svart, silkig klänning.

Långa klänningar är så jäkla snyggt tycker jag. Tror de är rätt praktiska också, liksom lite "värmande" om benen om det skulle komma en kall bris.

Skjortklänning! Himla snyggt.

Avslutar med en form av blommig sommaräng i 50-tals snitt.



//Some dress inspiration now that it's finally really warm outside again.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!