10 juni 2014

Mingel med två.

I tisdags så var det så kallat YH-mingel på Oceanen, ett nyöppnat ställe vid Stigbergstorget. Jag och Hans gick dit för att mingla med folk vi kände. Det visade sig att vi inte kände någon förutom oss själva.

Sociala som vi är så minglade vi därför bara med oss själva.

En katt som ville mingla.

I lovez glödlampeslingor.

Blommor i tak också.

Efter lite öl och läskeblask så rörde vi på oss.

Jag frågade Hans om han kunde ta en bild på mig. Visst, svarade han. Jag glömde nämnde för honom att jag gärna ville att fokus skulle ligga på mig.

Vi ställde oss mitt på gatan för att få lite Göteborgs-feeling över fotona på Hans.

Sedan började Hans flytta på skyltar.

Försökte i alla fall.

En ninja/poledancer växte fram i Hans. Mycket underhållande att dokumentera.

Sedan gick vi till Hemköp och köpte bananer och tops. Sedan gick jag hem och mötte den här gröna magiska explosionen.

//On Tuesday me and Hans met up for some 7Up and beer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!