19 nov. 2014

Här är jag.

Jag börjar längta tillbaka hit. Att fylla detta forum med lite innehåll. Det hände en grej precis innan sommaren och då var det mycket luft som gick ur mig. Luften gick ur och kvar fanns mest en massa sorg och tårar som också skulle ut. Trots så väldigt mycket sorg och ont så var min sommar väldigt fin. Jag fick umgås väldigt mycket med mig själv och lära känna mig själv ännu mer. Och så yogade jag mycket. Kanske att det blir ett blogginlägg om bara yogan, vad den gör för mig och hur jag tänker mig att jag ska yoga livet ut.

Som en mjukstart så tänkte jag att vi kan titta på lite bilder som jag samlar i anslagstavlan feels {GOOD} på Pinterest:

 Vara barfota och känna träet under fotsulan och sedan kliva ner i genomskinligt vatten.


 Att vara en isbjörn och dyka under ytan. Alla bubblor ser ut som glitter.


 Att läsa så väldigt fina kontaktannonser. Om du ser annonsen här, Monika, hör av dig till Sven!


 Äta middag eller dricka kaffe i stadsgränder.


 Det är varmt och sol och väldigt vackert.


 Paris. Som jag aldrig satt min fot i. Än.


 Obeskrivligt häftigt.


 Att dricka bubblande dricka ur tunna, tunna glas.


 En rosa strand?!


 En stor matta och så grön natur som utsikt.



 Ypperlig förvaring av ypperliga ting.


 Tunnt tyg med kanske tungt släp som ligger precis som en smekning på min kropp.


 Öppna fönster. Solstrålar. Trägolv.


Som att bada i en glänta.




1 kommentar:

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!